2012-06-20

TXINDOKI KM BERTIKALA - MAITEN KRONIKIA


Nere belauneko minak diala eta pentsau neben aukera ona izango zala txipa puska bat aldatu eta bertikaletara dedikaittia; asteburu honetan nere lehenengo bertikalala egin dot Txindokin.
Larraitzera goizeko 9:00 inguruan allau giñen eta zuzenian dortsala hartzera fan nintzen. Ikusitta nere irteera ordua 10:52tan zala, kotxera bueltau, gizona mendira bialdu eta ni bertan geldittu nintzen beste parte hartzaile batzukin barriketan.
10:30ak inguruan irteera puntura gerturatu nintzen puska bat berotuaz eta itxoitten noiz nere izena esango hilaran jarteko. 10:52tan puntuan urten neben eta iturriraiño komerixak. Korrika itteko momentu batzutan lartxo eta oinez fateko gutxitxo, baina bueno a trankas y barrankas iturrira allau nintzen. Bertatik gora ez euen dudarik dana oiñez eta neikua lanekin gañera; baiña ez neuen kejaitteko moduan emun nostain animo danakin. Horrein artian Igor andriari animaitten, ur trago bat hartu eta hortik beste 10 minutuan tontorrian. Fitxau eta nere lehenengo bertikalian 51:13, oingoz konforme denpora horrekin hurrenguan...ikusiku haber mejoraitten dun.


No hay comentarios:

Publicar un comentario